Wij streven er naar dat elke cliënt en medewerker in 2018 ambassadeur is van Zorggroep Manna. Dit betekent dat we er naar streven dat iedereen die zorg van ons krijgt of bij ons werkt ons van harte aanbeveelt bij familie/vrienden.

We houden continu metingen om te peilen of onze klanten en collega’s tevreden zijn. Via Zorgkaart Nederland kunt u zelf laten weten hoe tevreden u bent over onze zorg- en dienstverlening.

Cliënttevredenheid

Uit het, onafhankelijk, gehouden tevredenheidsonderzoek in de thuiszorg kregen wij deze waarderingen:

Widget ZT ZG Manna

Medewerkertevredenheid

Wie bij Zorggroep Manna werkt krijgt regelmatig een korte vragenlijst toegestuurd. Hierin kan iedereen aangeven wat goed gaat binnen de organisatie, maar ook kunnen er tips gegeven worden wat we kunnen verbeteren.

Even wat cijfers over onze medewerkertevredenheid in 2016:

 

  • 86% gaat met (heel) veel plezier naar het werk. Slechts 1% geeft aan met iets minder plezier naar het werk te gaan.
  • Zorggroep Mana scoort een 29 op de Net Promoter Score. Er zijn zelfs afdelingen die boven de 60 scoren. Daar zijn we trots op en we werken er elke dag aan om meer ambassadeurs te krijgen.

Bent u (niet) tevreden over onze zorg? Laat het weten via het contactformulier of lees wat u hier kunt doen.

Heeft u hierover nog vragen?

Bel het klantcontactcentrum 053 - 30 30 678 of onze veelgestelde vragen.

Contact opnemen